15.11.2011

Jakie smutne te Radomskie ulice jesienią ..
Smutne i szare .
Temperatura ciągnie w dół ,a mi kończą się pomysły jak się przed nią wzbraniać.
Uwielbiam takie leniwe dni ,siedzę ,piję herbatkę i od czasu do czasu zerkam na zegarek.
Radomianie chyba całkiem zapomnieli o tym że niska temperatura nie jest powodem do tego by wyglądać tak przerażająco .Zawinięci szalikami ,tylko oczy wystają .
Ludzie jest trochę więcej kolorów niż szary i czarny! 
Nie bójmy się eksperymentować!
Zróbmy magię na ulicach! 
a dziś..
Bardzo prosty set ,na spacer idealny .
Zdjęcia są z soboty ,jeszcze wtedy świeciło słonko .











tunic - sh 
vest - next/sh
boots-arrado 
leggins - orsay 
top-gatta


na dziś :)




58 komentarzy:

Anonimowy pisze...

coraz piękniejsza:*

kadik pisze...

geniusz i popieram wczesniejszy komentarz Coraz piekniejsza!!!!!!

le cappuccino pisze...

Świetna ta kurtka ! Obserwujemy ? :)

rolllup pisze...

sliczna jestes ;-)
pozdrawiam i obserwuję ;d

klodi pisze...

ojj tak wiecej koloru na Polskich ulicach by się przydało ! pozdrawiam ;)

ewsko pisze...

dziękuje :) śliczne zdjęcia, takie delikatne, podoba mi się ich "przeróbka" .. set może i prosty ale mnie się bardzo podobam, cudowna kurtka :)

Pozdrawiam.

FISH pisze...

ojj dziękuuję Ci baardzo!:**
świetne zdjęcia!!

Billie Brown pisze...

Dziękuję,

Świetna kurtka, cały outfit bardzo mi się podoba ;)

Karola pisze...

Ale ładne fotki :D.

xxpaulaxx pisze...

Radomskie Ulice są przerażające wręcz..Chociaż znajdą się też osoby w miarę ok ubrane. Jesteś świetnym przykładem dla nich :***

Anonimowy pisze...

zajebiste buty.co to jest to "ARRADO"?

Vicktoria pisze...

wow,ta tunika jest szałowa ! w połączeniu z kurtką uzyskałaś genialne połączenie,bardzo mi się podoba. Do tego te klimatyczne zdjęcia. Ujęłaś mnie bardzo tym setem :)

alix fashion pisze...

Arrado to radomska firma obuwnicza ,nie wiem gdzie można dostać ich buty ,ja mam swoje prosto ze szwalni :))

alix fashion pisze...

http://www.arrado.pl/polska/index.html

marikape pisze...

Zdjęcia jak z gazety! Bardzo udany strój.


marikape.blogspot.com

ZAPRASZAM

N. pisze...

dziękuję za komplement :)
śliczna kurtka i zdjęcia!
miłego dnia :)

Martiniss pisze...

Bardzo przyjemny blog. Zdjęcia mnie urzekły :)
Zostałam twoim obserwatorem, zapraszam do bycia moim. :)

xoxo
http://martiniss-fashion.blogspot.com/

isabeldrafts pisze...

Po pierwsze : bardzo podoba mi się kolorystyka, w której utrzymane są zdjęcia :) fajnie obrobione, a po drugie zakochałam się w Twoim kożuszku! :)

CrystalAlice pisze...

"Ludzie jest trochę więcej kolorów niż szary i czarny! " za te słowa wstaje i klaszczę !

arynsa. pisze...

A no ja Też z Radomia <33
ślicznie :)
obserwuję ;)

famfaramfam pisze...

Twoja tunika jest nieziemska ;o cudowna! Zazdroszczę ;)
Buty u kurtka z resztą też cudne ;)

Moje ulice też jakieś szare ;(



Zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

Inspirations in the air pisze...

Dziękuję ślicznie :)
Masz przepiękną urodę!

decimal shoes pisze...

if you want the shoes please contact us at info@decimalshoes.com
btw, love the jacket :D
I definitely will following you if you follow me :D
Decimal Shoes

Katsuumi pisze...

Podoba mi się ten zestaw, wyglądasz tak tajemniczo :-) Hmm, fakt, zima strasznie demotywuje bardzo czesto- miasto robi sie puste, a i ubrania trzeba odpowiednio dobierac. Pozdrawiam i zapraszam do mnie- a jeśli masz ochotę, możemy się poobserwować ;)

Disturbed Style pisze...

Świetne zdjęcia :) Uwielbiam takie kurtki :)
Pozdrawiam Cie.

Reesh pisze...

Pięknie!
Tunika jest świetna w połączeniu z cięższą kurtką wygląda jeszcze lepiej ;D

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

kurtka moim zdaniem do Ciebie nie pasuje, całkowicie nie na Twoją figurę. Nie podoba mi się ten set, poprzednie były lepsze, ale powodzenia dalej! :)

ROXANNE pisze...

Ciekawy styl;) pOzDrAwIaM;D

Anonimowy pisze...

To że dodałaś brązową kurtkę nie czyni cię bardziej kolorowo ubraną.:P Ale tunika fajna:)

alix fashion pisze...

Brązowa kurtka a "brązowa kurtka" to różnica .

Letasha pisze...

Prze-genialne te zdjęcia, maja klimat nie ma co! :) Mam podobną kurtkę z kożuszkiem, efektowna i na Tobie leży bardzo ciekawie.;)

heylila pisze...

wow, your photos are so great!!!

bisous,
mia

HEYLILAHEY

Fabrizia pisze...

Such a lovely post, I like these photos! You’re so stylish!

Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
Please Follow me on Cosa mi metto???

Fabrizia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
anetaaneta pisze...

świetna kurtka, zdjęcia genialne!

Lady E pisze...

Świetna kurtka i bardzo ładne zdjęcia.
Pozdrawiam

ann pisze...

świetna kamizelka i tunika! a zdjęcia jak zwykle piękne;)

ja czekam na to słońce i czekam...i chyba się już nie doczekam..w słoneczny dzień nawet te najczęściej spotykane na ulicach, szaro bure stroje wyglądają weselej..

madzia pisze...

bardzo fajna kurtka :)


pozdrawiam i dziękuje za miły komentarz:)

Pepa pisze...

wszystko świetne!Podoba mi się:)

Lenny Lemonade pisze...

Kożuszek i tunika są przepiękne, wyjątkowe :))

PS. Piosenka <3

Secret garden pisze...

Ślicznie wyglądasz, ta tunika jest czarująca. Dzięki za odwiedziny, oj zgadzam się Radomskie ulice są teraz bardzo smutne;p

Secret garden pisze...

Aj i dziękuje bardzo za tak miłe słowa;*

littleberryblossom pisze...

cudowny zestaw! bardzo mi się podoba ten kożuszek.

Sylwia pisze...

genialne zdjęcia! szalenie mi się podobają!

emillypotter pisze...

uwielbiam Cie na tych zdjeciach <3

famfaramfam pisze...

nawet nie wyobrażasz sobie jak Twoje słowa dodają skrzydeł! Zwłaszcza, że podziwiam Cię :)

Adrianna pisze...

Zazdroszczę Ci tej pogody:) Zdjęcia są fantastyczne, wszystko wyszło idealnie!

Olga pisze...

Niesamowita stylizacja! Kurtka jest genialna :)

Anonimowy pisze...

sama się zbytnio też nie wyróżniasz strojem spośród tych szarych i czarnych ludzi...

petite-maitresse pisze...

lubię ciepłe i piękne kożuszki :)
obserwuję.

Sara pisze...

Bardzo fajny zestaw :) Kurtka, buty, sukienka super :)

marionachic pisze...

jesteś cudowna!!!!piękne zestawienie:)

Revolution pisze...

genialne zdjęcia ! ♥

Domischh pisze...

Świetne zdjęcia! :) Wyglądasz super :)

MadeOfTears pisze...

Świetny blog :)
Tunika w stylizacji śliczna :)
Jakiego aparatu używasz? Czy dokonujesz konkretnej obróbki po?
Ps. Piosenka <<<3
Pozdrawiam :)

MarieAntoinette pisze...

dziękuję za przemiły komentarz ale Ty jesteś zupełnie nieziemska! Te zdjęcia są przepiękne.
Dzisiaj rozpoczął się u mnie konkurs, do wygrania ręcznie wykonana biżuteria :) Jeśli masz ochotę to zapraszam tutaj.

patrycja2407 pisze...

rewelacyjna tunika!:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

A no te zdjęcia są ;p Nie wiem czy ZDOŁAM to napisać..:D Ach tam chciałem dodać że zdjęcia są super.! zamyśloNa hmm...A miałem napisać coś do zdjęcia..
No ale wiesz to nie jest tak łatwo ;* Obawiam się że to nie przejdzie mi przez klawiaturę...A może jednak nie będę się rozpisywał i napisze od razu.! No to się postaram ująć to w kilku słowach..No ale wiesz te zdjęcia są ;O Zapomniałam o najważniejszym..Oj co ja chciałem napisać[hmm]A no to przejdźmy już do końca mego komentarza xd
Te zdjęcie jest
B.Ładne
;*